Google Ads este unul dintre cele mai cunoscute servicii publicitare pe care le folosesc companiile care vor anunțuri afișate în Google și în rețeaua sa de publicitate. Acestea se vor plăti doar în momentul în care încep să apară click-urile pe anunțuri și în momentul în care poți să gestionezi ușor bugetele de publicitate care sunt alocate pentru reclamele online.
Eficacitatea acestei metode este date în principal de faptul că promovarea nu constă în asaltarea publicului țintă cu mesaje publicitare pe care nu dorește să le vadă. Conținutul publicitar îi este sugerat doar în momentul în care acesta caută voluntar anumite cuvinte cheie. Astfel că se evită situația în care plătiți pentru mesaje publicitare ineficiente, care nu doar că nu produc rezultatele dorite, dar și agasează publicul, fiind întrerupt constant de materiale despre produse sau servicii de care poate că nu are nevoie la momentul respectiv. Așadar, publicul nu mai este acum cel vânat de publicitate ca în cazul celei tradiționale, ci el este cel care o caută. Și cel mai important aspect este că o caută în momentul în care dorește și este dispus să facă o achiziție. Altfel spus, bugetul este mult mai bine gestionat, plătindu-se click-uri care au mai mare șansă să se transforme în vânzări decât avea în trecut o vizualizare involuntară și, de multe ori, incompletă.
La fel ca în cazul oricărei alte metode de promovare realizată în mod profesionist, la WiseVision, veți beneficia de o analiză meticuloasă și completă a stadiului în care se situează brandul dumneavoastră la momentul respectiv, pentru a putea stabili o strategie adaptată strict pe nevoile și rezultatele dorite. Altfel spus, abordăm fiecare colaborare, cu fiecare brand în parte, ca un caz particular ce are nevoi și dorințe diferite; o strategie nefiind aplicabilă în două cazuri distincte.
După această etapă este extrem de important să stabilim niște obiective realiste care să fie atinse cu ajutorul unei campanii Google Ads ce urmează a fi derulată. Fie că vă doriți mai mulți vizitatori pe site, sau aveți nevoie de o creștere a vânzărilor, ori orice altă acțiune care să aibă în prim plan brandul dumneavoastră, aceste aspecte trebuie stabilite încă de la început, pentru a construi o strategie care să ducă la atingerea lor și nu a altor rezultate care să nu vă ofere niciun beneficiu.
Mai mult decât atât, aveți control total asupra felului în care vor derula mesajele publicitare, de la interval orar, perioada campaniei, zonă geografică, categorii de public, etc. și în funcție de aceste aspecte se va genera și bugetul final, fără a mai exista riscul de a plăti pentru conținut ce va fi ignorat sau care chiar deranjează.