Indiferent ca suntem cunoscuti pe piata sau ca suntem in plina tranzitie in cariera sau ca aspiram la roluri profesionale noi, a investi in branding personal este o alegere cu efecte pe termen lung.
Branding personal este o practica a profesionistilor de a se marketa pe sine si a carierelelor lor ca si branduri. Pe de alta parte, este un proces care clarifica, comunica ceea ce ne face valoros, special si diferit in cadrul organizatiei din care activam, in cadrul industriei sau al pietei in care ne desfasuram activitatea.
Branding personal se adreseaza persoanelor, si nu se adreseaza pentru produse si servicii si se aplica tuturor profesionistilor care isi doresc sa atinga telurile profesionale. Preocuparea pentru branding personal a crescut odata cu cresterea preocuparii catre antreprenoriat. Acesta include trei faze importante, respectiv, faza de extragere, faza de comunicare si faza de stralucire.
Capacitatea unui brand personal se masoara in capacitatea sa de a influenta pozitiv vietile clientilor, business-urilor, comunitatilor cu care interactioneaza.
Brandingul personal este important deoarece reflecta si ajuta la construirea pas cu pas a mostenirii pe care o lasam in business-ul in care activam, in proiectele in care ne implicam, in comunitatile pe care le sustinem. Motivul pentru care investim in branding personal este pentru ca ne dorim o vizibilitate care sa ne ajute sa ne transformam, sa ne aduca un aport pentru o lume mai buna. Tot el este cel care ne ajuta la accelerarea realizarii obiectivelor de cariera propuse in interiorul unei organizatii sau in afara ei. In cazul in care suntem antreprenor, brandingul personal ne va ajuta la sustinerea brandului companiei noastre si la atragerea de noi clienti.
Brandingul personal este cel care ne permite sa ne stabilim o reputatie si o identitate si in acelasi timp sa ne pastram un nivel de incredere si interactiune.
De regula, oamenii isi doresc sa faca afaceri cu alti oameni, iar un brand personal puternic pus in fruntea procesului de vanzare ne va influenta fundamental situatia. Astfel, daca ne dorim sa devenim competitivi este fundamental sa ne construim un brand personal puternic. In acest sens, Tudor Communication este agentia care te va ajuta sa castigi increderea clientilor si a partenerilor, si nu in ultimul rand, vom ajunge in situatia ca mass-media sa scrie despre noi fara sa fie nevoie sa cumparam publicitate. Ceea ce ajuta la construirea unui brand sunt povestile bune care sa vand.
O recomandare din partea agentiei Tudor Communication este sa nu neglijezi brandingul personal, deoarece oamenii au cea mai mare incredere in oameni, si nu in companii.